Lyme

Ziekte van Lyme

Een behoorlijk aantal mensen met onbegrepen klachten zoals:

- wisselende en verspringende pijnklachten/ tintelingen

- concentratieproblemen

- irrationele angsten

- chronische vermoeidheid

- darmklachten

- fibromyalgie-/reuma-achtige gewrichtsklachten

blijken na laboratoriumonderzoek de Ziekte van Lyme te hebben.

Er wordt een speciale Lymevragenlijst en laboratoriumonderzoek gebruikt om deze diagnose te bevestigen.

Voor de behandeling zetten wij verschillende soorten antibiotica in, aangevuld met complementaire middelen voor de bestrijding van de borreliabacterie, co-infecties, biofilm en de ontgifting.

Alexander Korbee is op de hoogte van de meest gebruikte en wetenschappelijk onderzochte behandelprotocollen. Hij volgt de nascholingen en congressen op het gebied van de Ziekte van Lyme. Hij is lid van de internationale Ziekte van Lyme-behandelaars ILADS, met dokter Horrowitz als oprichter en behandelaar. Hij geeft diverse trainingen over de ziekte van Lyme aan artsen en therapeuten. Hier vindt u zijn artikel over de "Last van Lyme"

dat is verschenen in het blad Voedingswaarde, 12-15. Hier vindt u zijn artikel over "Lyme(r)evolutie: case report" verschenen in OrthoFyto 04-18.

Dit is de folder van MedicaPlus over de ziekte van Lyme.

Het volgende interview met Alexander Korbee over Lyme kunt u hier vinden in het

blad gezond.nu, 05-16: pag1, pag2, pag3, pag4. En hier vindt u

een interview met een tiener met de ziekte van Lyme in het blad Girlz (sept. 2017).

Het behandelplan omvat o.a.:

- anti-microbiële middelen

- middelen voor ontgifting

- middelen voor immuunsysteem versterking

Voor meer informatie verwijzen wij u naar:

Stichting Tekenbeetziekten

Er is deelgenomen aan diverse internationale congressen over de Ziekte van Lyme.

Tip: als u gebeten bent door een teek, bewaar deze dan in een potje en laat deze testen op het feit of hij besmet was met de borrelia of andere infectie.